Може да се свърши работата и без пети, но няма никаква гаранция затова, дали при предишната смяна ремъкът е бил зацепен правилно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМоже да се свърши работата и без пети, но няма никаква гаранция затова, дали при предишната смяна ремъкът е бил зацепен правилно.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеТрее си пети понеже вала трее се блокира,ма става и без пети ,като свалиш капака и си бележиш и вала не само колелото,така няма проблеми понеже белега на вала ще послужи като пета.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеИ къде ще си бележиш вала?155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеПа вътре с едно центърче правиш една точка на вала и срещу нея една точка на главата и знаеш как точно е бил преди да свалиш ремъка,а си бележиш и колелото от вън,така е най сигурно ако нямаш пети.Ма както подчерта екотроник ако е бил кофти зацепен пак остава като преди.
След това сваляш ремъка, налагаш новия и драскаш маркерите на новия. Накрая слагаш новия ремък, така че маркерите да съвпаднат с маркерите на шайбите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко се доверяваш на старата центровка, няма проблем да сложиш новия ремък и без да бележиш положението на валовете спрямо главата и без да търсиш ГМТ. Достатъчно е да драснеш по един маркер на всяко от трите ангренажни колела, като над така направените маркери, драскаш маркери и на стария ремък.
След това сваляш ремъка, налагаш новия и драскаш маркерите на новия. Накрая слагаш новия ремък, така че маркерите да съвпаднат с маркерите на шайбите.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеСтава колега и шайбата да свалиш пак става с белези и на нея и на вала,ма както подчерта ти остава съмнение,ако не знаеш как е зацепена преди.
В заключение:
....И тате може, ама козата си сака пръч.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеПа вътре с едно центърче правиш една точка на вала и срещу нея една точка на главата и знаеш как точно е бил преди да свалиш ремъка,а си бележиш и колелото от вън,така е най сигурно ако нямаш пети.Ма както подчерта екотроник ако е бил кофти зацепен пак остава като преди.Свалиш ли колелото си сложи петите, иначе може и без, но само на перфектно работеща кола.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТова не е сериозно, няма да се учудя изобщо да не запали или по-лошо.. Да бележиш на зъб съм съгласен, но така в нищото няма никакъв смисъл - живо тото.Свалиш ли колелото си сложи петите, иначе може и без, но само на перфектно работеща кола.
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Да, свалянето на вала е вариант да не мръдне центровката.Абе пети му е майката, вече са за без пари, едно време ги купувах на двойна цена.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеДа, свалянето на вала е вариант да не мръдне центровката.Абе пети му е майката, вече са за без пари, едно време ги купувах на двойна цена.
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Колеги, възможно ли е колата да недозавива от изпуснал амортисьор? Нещо напоследък доста пъти започнах да я изпускам при по-високи скорости, днес с 50 км/ч взех едно кръстовище с ляв завой и за малко да се кача на бордюра. Аз навивам волана, но тя върви на право. Дали проблема е в колата или в това, че карам като идиот?
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеКолеги, възможно ли е колата да недозавива от изпуснал амортисьор? Нещо напоследък доста пъти започнах да я изпускам при по-високи скорости, днес с 50 км/ч взех едно кръстовище с ляв завой и за малко да се кача на бордюра. Аз навивам волана, но тя върви на право. Дали проблема е в колата или в това, че карам като идиот?155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеПо скоро колега караш ,като идиот ,ма и с кофти гуми.
Предните са нови, задните са на един сезон.
Comment
-
След като основното предназначение на амортисьора е това да "гаси" вертикалните трептения на колелата с цел те да бъдат в постоянен контакт с настилката, съответно при недобре работещ амортисьор има ситуации (по-висока скорост и неравности по пътя) в които колелото губи сцеплението си с пътя. Тогава е нормално да се загуби от ефективността на управлението. Горе долу същото се получава и на хлъзгав участък.
Иначе изпуснали амортисьори не водят до промяна в ъгъла на зъвиване на колелата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment