Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Може да се свърши работата и без пети, но няма никаква гаранция затова, дали при предишната смяна ремъкът е бил зацепен правилно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Може да се свърши работата и без пети, но няма никаква гаранция затова, дали при предишната смяна ремъкът е бил зацепен правилно.
      Е точно тук е питанката,аз за това го сменях с пети,понеже не знаех как е правен от предишния собственик.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
        Трее си пети понеже вала трее се блокира,ма става и без пети ,като свалиш капака и си бележиш и вала не само колелото,така няма проблеми понеже белега на вала ще послужи като пета.
        И къде ще си бележиш вала?
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          И къде ще си бележиш вала?
          Па вътре с едно центърче правиш една точка на вала и срещу нея една точка на главата и знаеш как точно е бил преди да свалиш ремъка,а си бележиш и колелото от вън,така е най сигурно ако нямаш пети.Ма както подчерта екотроник ако е бил кофти зацепен пак остава като преди.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Па вътре с едно центърче правиш една точка на вала и срещу нея една точка на главата и знаеш как точно е бил преди да свалиш ремъка,а си бележиш и колелото от вън,така е най сигурно ако нямаш пети.Ма както подчерта екотроник ако е бил кофти зацепен пак остава като преди.
            Ако се доверяваш на старата центровка, няма проблем да сложиш новия ремък и без да бележиш положението на валовете спрямо главата и без да търсиш ГМТ. Достатъчно е да драснеш по един маркер на всяко от трите ангренажни колела, като над така направените маркери, драскаш маркери и на стария ремък.
            След това сваляш ремъка, налагаш новия и драскаш маркерите на новия. Накрая слагаш новия ремък, така че маркерите да съвпаднат с маркерите на шайбите.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ако се доверяваш на старата центровка, няма проблем да сложиш новия ремък и без да бележиш положението на валовете спрямо главата и без да търсиш ГМТ. Достатъчно е да драснеш по един маркер на всяко от трите ангренажни колела, като над така направените маркери, драскаш маркери и на стария ремък.
              След това сваляш ремъка, налагаш новия и драскаш маркерите на новия. Накрая слагаш новия ремък, така че маркерите да съвпаднат с маркерите на шайбите.
              Става колега и шайбата да свалиш пак става с белези и на нея и на вала,ма както подчерта ти остава съмнение,ако не знаеш как е зацепена преди.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Става колега и шайбата да свалиш пак става с белези и на нея и на вала,ма както подчерта ти остава съмнение,ако не знаеш как е зацепена преди.

                В заключение:

                ....И тате може, ама козата си сака пръч.




                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Па вътре с едно центърче правиш една точка на вала и срещу нея една точка на главата и знаеш как точно е бил преди да свалиш ремъка,а си бележиш и колелото от вън,така е най сигурно ако нямаш пети.Ма както подчерта екотроник ако е бил кофти зацепен пак остава като преди.
                  Това не е сериозно, няма да се учудя изобщо да не запали или по-лошо.. Да бележиш на зъб съм съгласен, но така в нищото няма никакъв смисъл - живо тото. Свалиш ли колелото си сложи петите, иначе може и без, но само на перфектно работеща кола.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Това не е сериозно, няма да се учудя изобщо да не запали или по-лошо.. Да бележиш на зъб съм съгласен, но така в нищото няма никакъв смисъл - живо тото. Свалиш ли колелото си сложи петите, иначе може и без, но само на перфектно работеща кола.
                    Колега тия пети станаха модерни на последък,не че не трябват,ма и без тях става.Ако трее да сменяваш помпата,и трее да вадиш колелото,става да свалиш целия вал заедно с колелото,гайките до колелото с една луличка се свалят с лекота.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Да, свалянето на вала е вариант да не мръдне центровката. Абе пети му е майката, вече са за без пари, едно време ги купувах на двойна цена.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Да, свалянето на вала е вариант да не мръдне центровката. Абе пети му е майката, вече са за без пари, едно време ги купувах на двойна цена.
                        Няма спор колега,аз съм правил доста от тези мотори ,без пети,ма за моята ходих да ми услужи един приятел,понеже аз нямам.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • Колеги, възможно ли е колата да недозавива от изпуснал амортисьор? Нещо напоследък доста пъти започнах да я изпускам при по-високи скорости, днес с 50 км/ч взех едно кръстовище с ляв завой и за малко да се кача на бордюра. Аз навивам волана, но тя върви на право. Дали проблема е в колата или в това, че карам като идиот?

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Колеги, възможно ли е колата да недозавива от изпуснал амортисьор? Нещо напоследък доста пъти започнах да я изпускам при по-високи скорости, днес с 50 км/ч взех едно кръстовище с ляв завой и за малко да се кача на бордюра. Аз навивам волана, но тя върви на право. Дали проблема е в колата или в това, че карам като идиот?
                            По скоро колега караш ,като идиот ,ма и с кофти гуми.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              По скоро колега караш ,като идиот ,ма и с кофти гуми.


                              Предните са нови, задните са на един сезон.

                              Comment


                              • След като основното предназначение на амортисьора е това да "гаси" вертикалните трептения на колелата с цел те да бъдат в постоянен контакт с настилката, съответно при недобре работещ амортисьор има ситуации (по-висока скорост и неравности по пътя) в които колелото губи сцеплението си с пътя. Тогава е нормално да се загуби от ефективността на управлението. Горе долу същото се получава и на хлъзгав участък.
                                Иначе изпуснали амортисьори не водят до промяна в ъгъла на зъвиване на колелата.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X